Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Stripe account openen

Laatst bijgewerkt: Jun 08, 2016 06:11PM CEST

Aanmaken van een Stripe account

Ga naar https://stripe.com/be en klik op "join beta".
Hierna kom je op de registratie pagina https://dashboard.stripe.com/register. Maak een nieuwe account aan.
Je ontvangt een e-mail van Stripe om je email adres te bevestigen. Klik op de bevestigingslink en open de pagina waarop je terecht komt.

Druk bovenaan op Account Settings en vul de gegevens in van je restaurant.
Geef je publieke info in, onderaan kan je ook een logo toevoegen.

Activeer je account door op "Activate account" te drukken.
Vul je bedrijfsgegevens in
 

Activeren van Stripe in tablemanager

Wanneer bovenstaande stappen uitgevoerd zijn, ga je naar Tablemanager > Instellingen > Betalingen > Betalingskanalen. 

Druk op de knop "Inschakelen" naast "Kredietkaart via Stripe". 

Na enkele seconden wordt je doorverwezen naar de pagina van Stripe. Indien je nog geen account hebt, kan je in dit scherm eveneens de nodige informatie invullen en één aanmaken. Als je al wel een account hebt, kan je bovenaan rechts op de knop "Already have Stripe account? Sign in" drukken. 
Volg de stappen die je vervolgens te zien krijgt en geef tablemanager toegang tot je account. Zodra je dit hebt gedaan, wordt je automatisch teruggestuurd en is de koppeling actief. Je kan nu verder gaan met het instellen van de betalingsregels
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete