Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Betalen van een voorschot door de klant

Laatst bijgewerkt: Apr 01, 2016 03:44PM CEST
Wanneer u betaalregels heeft toegevoegd en er reserveringen zijn binnen deze regels vallen, krijgen klanten een melding dat ze een voorschot moeten betalen. Dit is een standaardmelding die het bedrag vermeld. Indien u nog informatie wenst in te geven, dient u een extra melding te plaatsen. Lees hier hoe u dat kan doen.  

De klant krijgt volgende scherm te zien: 
In het bevestigingsscherm verschijnt een knop om het voorschot te betalen
Wanneer de klant nu op de knop "Betaal nu!" drukt, komt hij op een betaalpagina terecht. Deze betaalpagina toont de verschillende beschikbare betaalopties. 
 

Hij ontvangt ook een email met de uitnodiging tot betaling. 
 
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete