Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Overschrijving activeren

Laatst bijgewerkt: Apr 01, 2016 03:21PM CEST
Het activeren van een voorschot via overschrijving is de meest eenvoudige manier om uw klanten hun betaling te verkrijgen. Er worden hiervoor geen kosten in rekening gebracht en klanten worden via email op de hoogte gebracht wanneer u de betaling heeft ontvangen. 

Om deze betaaloptie te activeren gaat u naar Instellingen > Voorschotten > Betalingskanalen en selecteert u de optie "Betaling via overschrijving". 

In het volgende scherm moeten enkele velden ingevuld worden.
IBAN Rekeningnummer
Dit is het nummer dat de klant te zien krijgt naar waar hij moet overschrijven. Let er op dat dit zeker juist is. Tip: gaat u de opvolging van de betalingen overlaten aan collega's? Indien u niet wenst dat zij de volledige financiële informatie van uw zaak kennen, is het interessant om een (gratis) extra zichtrekening te openen voor deze voorschotten. Ook voor uw boekhouder zal dit waarschijnlijk eenvoudiger zijn om op te volgen. 
BIC-code bank
Vul hier uw BIC code in. Kent u deze niet? Zoek hem dan hier op
Begunstigde overschrijving
Vul hier de naam in die u de klant wenst te laten invullen bij het maken van de betaling. Bij voorkeur gebruikt u de naam van uw restaurant of de BVBA. 
Betaaltermijn
Zet hier het aantal dagen dat u de klant geeft om te betalen. Na afloop van deze termijn kan de reservering automatisch geannuleerd worden. De klant krijgt voordien nog reminders doorgestuurd. 
 
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete