Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Betalingswaarschuwing

Laatst bijgewerkt: Apr 01, 2016 01:45PM CEST

Vervallen facturen

"Wanneer ik inlog in Tablemanager krijgt ik een melding te zien dat er nog onbetaalde facturen zijn. Wat nu?"

Wanneer je deze melding te zien krijgt dan is er iets mis met de betaling van je abonnement. We hebben voor een aantal facturen geen betaling ontvangen. Je krijgt deze melding te zien nadat je een aantal herinneringen hebt ontvangen via email en post. Vergeten de factuur te betalen? Breng dit dan zo snel mogelijk in orde. De melding zal automatisch verdwijnen wanneer je betaling verwerkt is. Of mogelijk liep er iets mis in onze administratie, neem dan contact op met onze helpdesk dan helpen we je graag verder.

Deze melding is enkel zichtbaar voor de hoofdgebruiker van de account. Accounts voor het personeel krijgen dit dus niet te zien.

Verwittiging blokkering

"Wanneer ik inlog in Tablemanager krijgt ik een melding te zien dat mijn reservatie kanalen geblokkeerd zullen worden. Wat nu?"

Zoals beschreven in de licentievoorwaarden heeft Tablebooker het recht om de toegang tot Tablemanager te beperken of op te zeggen wanneer er niet voor de dienst betaald wordt. Wanneer u dit bericht te zien krijgt dan hebt u vermoedelijk al verschillende mails, brieven en telefoontjes van ons gehad.

Indien de openstaande facturen niet betaald worden zullen alle reservatie kanalen geblokkeerd worden. Dit wil zeggen dat er geen reservaties meer kunnen aangemaakt worden door klanten via de website, Facebook, het antwoord apparaat, ...

Deze melding is zichtbaar voor alle gebruikers.

Reservaties geblokkeerd

"Wanneer ik inlog in Tablemanager krijgt ik een melding te zien dat mijn reservatie kanalen werden geblokkeerd. Wat nu?"

We hebben jammer genoeg na meerdere herinneringen nog geen betaling van u ontvangen. Daarom werden alle reservatie kanalen geblokkeerd. Dit wil zeggen dat er geen reservaties meer kunnen aangemaakt worden door klanten via de website, Facebook, het antwoord apparaat, .... U kan nog wel alle aangemaakte reservaties bekijken.

Indien we binnen de 5 dagen geen betaling hebben ontvangen zal de volledige account geblokkeerd worden.

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete