Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Wanneer worden notities getoond

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 03:19PM CEST

Nadat je notities aan klanten hebt gekoppeld (lees hier hoe je dit doet), komen ze op verschillende locaties in tablemanager te voorschijn. 

Bij het aanmaken van een manuele reservatie

Wanneer je een klant selecteert waar een notitie bij hoort, krijg je deze aan de rechterzijde van het scherm te zien zoals getoond in volgende schermafbeelding.

 

In het kalenderoverzicht

Wanneer je met de muis over het profiel icoontje gaat, verschijnt de notitie automatisch

In de klantenfiche

Elke klant heeft zijn eigen klantenfiche. Ook hier kan je deze informatie terugvinden.

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete