Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Notities aan klanten koppelen

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 03:03PM CEST

Het is mogelijk om een notitie toe te voegen aan klanten. Dit geeft aan iedereen die met het reservatiesysteem werkt de mogelijkheid om te zien welke klanten iets speciaal hebben. Voorbeelden van zo'n notities kunnen zijn: 

  • Goede (of slechte) klant
  • Drinkt altijd Campari Orange als aperitief
  • Volgende keer aperitief van het huis want was niet tevreden
  • Broer van de baas
  • ...
Op deze manier kan je de klanten een nog beter gevoel geven voor, tijdens en na het bezoek aan je restaurant. 

In dit artikel kan je terugvinden waar de notities worden getoond.

Notitie toevoegen

Om een notitie toe te voegen, ga je naar het gastenbeheer en zoek je de klant. Aan de rechterzijde zie je een knop "Voeg notitie toe" staan. Druk op de knop. 

Indien er nog geen notities beschikbaar zijn, vul je de notitie in en druk je op "Toevoegen". De notitie verschijnt vervolgens in een lijstje. Je kan immers meerdere notities aan een klant koppelen. Sluit het scherm nadat je alle notities toegevoegd hebt. 

Vervolgens zie je de notities aan de klant in zijn klantenfiche verschijnen.

Notitie wijzigen/verwijderen

Om een bestaande notitie te wijzigen, volg je dezelfde stappen als hierboven beschreven (Je drukt dus op "Voeg notitie toe"). In de pop-up kan je op het potloodje drukken om de notitie te wijzigen en op het prullenbakje om hem te verwijderen. 

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete