Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Memo toevoegen (andere afspraken)

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 02:57PM CEST

Tablemanager kan gebruikt worden om andere afspraken toe te voegen dan reserveringen van klanten. Je kan het ook gebruiken om verlofdagen van personeel in te noteren of andere nuttige zaken die je normaal mee in een papieren agenda zou noteren. Dit principe wordt "Memo" genoemd. 

Je kan memo's toevoegen op een bepaalde datum. Deze worden getoond in de kalender bovenaan én op het moment dat een reservatie wordt aangemaakt. Uiteraard worden ze enkel getoond aan het personeel. Je klanten zien dit niet.

Het toevoegen van een memo is heel eenvoudig. Je klikt hiervoor in het kalenderoverzicht op het pijltje naast de knop "Nieuwe reservatie". Daar kan je een optie "Voeg memo toe" terugvinden. Als je deze opslaat, wordt deze vanaf nu steeds getoond op de datum aan dewelke hij werd toegevoegd.

Het is mogelijk om per dag meerdere memo's toe te voegen.

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete