Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Ongedaan maken van "aangekomen" en "niet opgedaagd"

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 02:25PM CEST
Het is mogelijk om een reservatie die per ongeluk op status "aangekomen" werd gezet en/of "Niet opgedaagd", terug ongedaan te maken. 

Ongedaan maken van "aangekomen" 

Open de reservatie en klik op het "retour" knopje naast de status. 
 




Ongedaan maken van "Geannuleerd"

In de kalender selecteer je bovenaan de reservaties met de status "Geannuleerd". Vervolgens selecteer je de reservatie die je wil wijzigen. Klik op het "retour" knopje naast de status. 


 

Ongedaan maken van "Niet opgedaagd"

In de kalender selecteer je bovenaan de reservaties met de status "Niet opgedaagd". Vervolgens selecteer je de reservatie die je wil wijzigen. Hier zie je nu een knop "Wel opgedaagd".
 

 
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete