Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Eigen tekst toevoegen aan bevestigingsemail

Laatst bijgewerkt: Mar 05, 2018 09:33AM CET

Het toevoegen van een persoonlijke tekst aan de bevestigingsmails maakt deel uit van de module "Op maat", standaard inbegrepen vanaf ons Large abonnement.

Uw klanten krijgen bij elke reservatie die bevestigd wordt een e-mail opgestuurd. Deze e-mail bevat standaardinformatie over de reservatie en uw restaurant. Het is echter mogelijk om aan de tekst in de e-mail informatie toe te voegen. Zo kan u bijvoorbeeld promotie maken voor bepaalde menu’s of geplande evenementen. Ook is het mogelijk om klanten te melden dat er werken zijn in de straat en dat parkeren daarom best aangewezen is op een andere locatie.

De tekst wordt onder de link geplaatst via welke de klant zijn reservatie kan wijzigen. Het is mogelijk om de tekst die wordt ingevuld te vertalen naar een andere taal. Let er wel op dat een automatische vertaling nooit 100% correct kan worden uitgevoerd. 

Hoe doe je dit? 

Ga naar Instellingen > Reservaties > Mails en SMS berichten. Vervolgens ga je naar het onderdeel "Uw eigen tekst in de bevestigingsmail". 

 

 

Vul hier uw tekst in. Het is mogelijk om hier basis html codes aan toe te voegen zoals 

 

  • een url: <a href="http://someurl.be">tekst</a>
  • bold (<b>hello world</b>), underline (<u>hello world</u>), italic <i>hello world</i>)
  • een nieuwe lijn (<br>)
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete