Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Herinnering reservering versturen

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 11:57AM CEST
Het versturen van een herinneringsmail en -SMS maakt deel uit van de module "Op maat".
 

 

Wanneer de module "Op maat" actief staat, is het mogelijk om uw klanten een SMS en/of e- mail te versturen ter herinnering van hun reservatie. Dit haalt het aantal no-shows naar beneden: Indien uw klant het vergeten is, wordt hij er aan herinnerd, indien uw klant niet meer zou komen, kan hij antwoorden op de e-mail waardoor u de reservatie alsnog kan annuleren en voor een andere klant kan openzetten. 

 

Deze optie wordt getoond in het bovenste gedeelte van het menu-item:

Instellingen > Mails en SMS-berichten 

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete