Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Reservering via de telefoon activeren

Laatst bijgewerkt: Mar 31, 2016 11:52AM CEST

Opgelet

Deze optie is beschikbaar in het "Large" abonnement. Indien u onderstaande toelichting niet kan uitvoeren, gelieve contact op te nemen via support@tablemanager.be.

 

Om reservaties via onze telefoonoplossing te activeren of te deactiveren, dient u volgende stappen te volgen.

 

1) Activatie van het antwoordapparaat

 

Om uw antwoordapparaat aan te zetten, gaat u naar Instellingen > Reservaties > Antwoordapparaat waar u op de knop Antwoordapparaat aanvragen drukt. 

 

 

2) Instellingen voor uw telefoonoperator

 

Zodra u de knop indrukt, verschijnt er een nieuw telefoonnummer. Dit is uw eigen antwoordapparaat

Om er voor te zorgen dat uw klanten worden doorverwezen naar dit nummer, selecteert u in de lijst onder het telefoonnummer uw operator. 

 

 

 

Zodra u uw operator selecteert, verschijnt er een knop voor de instructies te raadplegen. Wij raden u aan (indien u niet met Telenet werkt) om te kiezen voor de optie waar het antwoordapparaat aanspringt nadat de telefoon niet wordt beantwoord, meestal na 20 seconden. In de instructie geeft u het nummer in dat voor u werd aangemaakt.

 

Zodra u de instructies van de operator heeft gevolgd, is de activatie in orde. Test het zelf eens door te bellen naar het nummer van uw restaurant.

 

3) Talenkeuze


Het is mogelijk om meerdere talen te activeren. De klanten krijgen dan als eerste vraag de mogelijkheid om hun taal te selecteren. Standaard staat enkel het Nederlands geactiveerd. 

 

4) Voicemail

 

Indien u dit wenst, kan u uw klanten ook de mogelijkheid laten een voicemail bericht achter te laten. Dit geeft bijvoorbeeld leveranciers de mogelijkheid om u vragen te stellen. Standaard staat deze optie niet geactiveerd, wij raden echter wel iedereen aan om deze te activeren. Na activatie krijgt u de voicemails in een handig overzicht te zien in uw berichtencentrum. U kan deze dan ook afspelen waar en wanneer u wil, op eender welk toestel. 

 

 

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete