Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Online sluiten van reservingen (snel)

Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2016 02:35PM CEST

Het online sluiten van je restaurant voor de volledige dan kan met 1 druk op de groene knop in de "Kalender"-pagina. 

 

 

Het sluiten van je restaurant voor een deel van de dag (lunch of diner) kan ook. Druk hiervoor op het pijltje naast de knop "online open" op de "Kalender"-pagina en selecteer het deel van de dag dat online gesloten dient te worden. 


Klanten krijgen nu te zien dat ze niet meer online kunnen reserveren. Het telefoonnummer van het restaurant wordt vervolgens getoond met de melding dat men telefonisch kan contact opnemen. Wenst u dit niet? Ga dan naar Instellingen > Reservaties > Algemeen. Hier kan je instellen welk bericht er getoond moet worden indien er geen online plaatsen meer beschikbaar zijn. Je kan kiezen voor "Telefoonnummer, email adres of niets".

Je kan de knop om online te sluiten eveneens terugvinden op het "Dashboard". Dit is handig omdat je in 1 oogopslag de drukke dagen kan zien en preventief kan beslissen om te sluiten. 


Je kan ook automatisch je restaurant online sluiten op bepaalde dagen of voor bepaalde periodes in een dag. Zo kan je bijvoorbeeld je restaurant sluiten tijdens de lunch, maar 's avonds wel nog open laten voor reservaties, of je kan wekelijks op vrijdag 1 van je zalen sluiten. Online sluitingen voor meerdere dagen, per zaal of voor bepaalde uren in de dag voeg je toe via Instellingen > Openingsuren > Online Open/Gesloten. Lees hier de handleiding over hoe je dit moet doen. 

 
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete