Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Toevoegen sluitingsdag (vakantie, werken, ...)

Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2016 02:18PM CEST
Wanneer je het restaurant sluit voor 1 of meerdere dagen, kan je ook geen online reservaties ontvangen. Het restaurant sluiten is heel eenvoudig.

Je gaat hiervoor naar instellingen > Openingsuren > Uitzonderingen (
of klik op deze link). 
Vervolgens gebruik je rechts de knop "Toevoegen" om een nieuwe sluiting toe te voegen. 



Er verschijnt een nieuwe lijn waar je een start- en eind datum kan invullen. Indien je restaurant maar een deel van de dag uitzonderlijk gesloten is, kan je enkel dat deel van de dag selecteren door de checkbox "Gesloten" niet aan te duiden en de uren in te vullen waarop het restaurant wel geopend is. Het zou op dat moment ook interessant kunnen zijn om een "online sluiting" toe te voegen. 

Uiteraard kan je ook een beschrijving toevoegen. Deze is echter niet zichtbaar voor de klant. De klant krijgt een melding dat het restaurant gesloten is.
72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
https://cdn.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete