Het is mogelijk om een notitie toe te voegen aan klanten. Dit geeft aan iedereen die met het reservatiesysteem werkt de mogelijkheid om te zien welke klanten iets speciaal hebben. Voorbeelden van zo'n notities kunnen zijn:
- Goede (of slechte) klant
- Drinkt altijd Campari Orange als aperitief
- Volgende keer aperitief van het huis want was niet tevreden
- Broer van de baas
- ...
Op deze manier kan je de klanten een nog beter gevoel geven voor, tijdens en na het bezoek aan je restaurant.
In dit artikel kan je terugvinden waar de notities worden getoond.
Notitie toevoegen
Om een notitie toe te voegen, ga je naar het gastenbeheer en zoek je de klant. Aan de rechterzijde zie je een knop "Voeg notitie toe" staan. Druk op de knop.
Indien er nog geen notities beschikbaar zijn, vul je de notitie in en druk je op "Toevoegen". De notitie verschijnt vervolgens in een lijstje. Je kan immers meerdere notities aan een klant koppelen. Sluit het scherm nadat je alle notities toegevoegd hebt.
Vervolgens zie je de notities aan de klant in zijn klantenfiche verschijnen.