Tablemanager

Welkom, gast Inloggen

Ondersteuningscentrum

Terras online beschikbaar stellen

Laatst bijgewerkt: Mar 30, 2016 04:47PM CEST

Ook na het openen van het terras, is het nog niet mogelijk om online op het terras te reserveren. Dit is om te vermijden dat er automatisch reservaties worden toegekend aan de tafels tijdens slecht weer. 

Vooraleer het terras online te openen, moet het eerst voor manueel gebruik geopend worden. Om het terras te openen, kan u het artikel "Hoe kan ik een terras openstellen?" lezen.  
 

Online openen van een terras

Om een terras voor online reservatie open te stellen, kunt u dezelfde manier van werken gebruiken als bij een andere zaal van uw restaurant. In uw Kalender klikt u op het pijltje naast de "Online Open"-knop, en klikt u op de naam van het terras.

 

Online sluiten van een terras

Om een terras voor online reservatie te sluiten, kunt u dezelfde manier van werken gebruiken als bij een andere zaal van uw restaurant. In uw Kalender klikt u op het pijltje naast de "Online Open"-knop, en klikt u op de naam van het terras.

72fe354dadd9701107ed5a7b54f0c5b5@restogroup.desk-mail.com
http://assets1.desk.com/
false
desk
Wordt geladen
seconden geleden
een minuut geleden
minuten geleden
een uur geleden
uur geleden
een dag geleden
dagen geleden
info
false
Ongeldige lettertekens gevonden
/customer/nl/portal/articles/autocomplete